6. Realizacja celu

Page status: 
Incomplete

W jaki sposób gracz będzie dążył do osiągnięcia celu.

Comments

Symulacja będzie trwać wiele dni, a może miesięcy. Uczestnicy tyle nie wytrzymają przed ekranami komputerów. Co zrobić, jeśli w danej chwili nie ma któregoś członka załogi? Uznać że "śpi"? To wypaczy symulację. Podobnie jak tury - czyli kolejne wykonywanie ruchów przez graczy.
Może zrobić real time w zadanym grafiku? Gracze umawiają się na daty i godziny, kiedy mają być przy komputerach. Jak kogoś nie będzie to w symulowanym świecie "traci przytomność". Jeżeli straci ją w skafandrze na zewnątrz - to zginie z braku tlenu. Czas symulowanego świata zatrzymuje się z końcem okienka grafiku i wznawia przy następnym spotkaniu uczestników symulacji.

A propo: umówmy się jak nazywać uczestnika symulacji, a jak symulowaną osobę w bazie. Żeby się nie myliło.

A propo: umówmy się jak nazywać uczestnika symulacji, a jak symulowaną osobę w bazie. Żeby się nie myliło.

Proponuję ustalić to w oddzielnym wątęku: 'Słownik pojęć VMB': http://vmb.skyfigure.com/node/170

Trudny problem do ustalenia.
Dużo ciekawych pomysłów pojawiło się tutaj (kilka komentarzy): http://vmb.skyfigure.com/comment/9#comment-9